Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Personvern – dine rettar

  • Generelt om tjenesten

    Tenesteomtale

    Rett til innsyn i eigne opplysingar
     
    Du kan be om å få ein kopi av alle opplysinga dine, også elektroniske spor, metadata og kva profilar du er blitt overdrege.
     
    Det er gratis å få innsyn og du kan vende deg anten til kommunen sentralt eller den delen av kommunen du ønskjer innsyn frå, for eksempel barnevernet eller fastlegen.
     
    Rett til å korrigere feilaktige opplysingar
     
    Dersom du oppdagar at kommune sit med opplysingar om deg som er urette, kan du krevje retting. Du må kunne sannsynleggjere at opplysingane er urette og kva som er korrekt.
     
    Rett til sletting
     
    I nokre tilfelle kan du krevje at opplysingane dine blir sletta. For eksempel når det ikkje lenger er nødvendig å behalde opplysingane dine. 
     
    Det er ein del unnatak til denne retten, og eitt av dei er dei offentlege styresmaktene si arkiveringsplikt.
     
    Rettar ved automatiserte avgjerder
     
    Når kommunen baserer saksbehandlinga si på eit dataprogram, for eksempel dersom du blir automatisk overdregen ein barnehageplass, har du rett til:
    • å seie meininga di
    • å klage på avgjerda
    • å krevje at eit menneske gjennomgår saka.
    Kommunen skal informere deg om at dei bruker automatisk saksbehandling og kva konsekvensar det har for deg.

    Målgruppe

    Alle som bur i kommunen.

    aaa
  • Lover og forskrifter

    Dette er ei lovpålagt teneste. Sjå:

    • Rett til innsyn, personvernforordninga artikkel 15
    • Rett til retting, personvernforordninga artikkel 16
    • Rett til sletting, personvernforordninga artikkel 17
    • Rettigheter ved automatiserte avgjørelser, personvernforordninga artikkel 22.

    Lover

    Personopplysningsloven
    Personvernforordningen

    ___
  • Skjema

    Rettleiing - korleis få utført

    Du kan ta kontakt med kommunen sentralt, for eksempel ved tenestetorget, eller til det enkelte tenesteområdet.

  • Saksbehandling

    Saksbehandling

    Kommunen skal vurdere alle innsynsspørsmål og gi eit svar eller utføre den etterspurte handlinga.

    Saksbehandlingstid

    Kommunen skal behandle spørsmålet så snart som mogeleg og seinast innan ein månad.

    Klagemulighet

    Dersom du meiner at personvernrettane dine ikkje er blitt følgt, kan du klage til kommunen eller til Datatilsynet.

  • Kontaktinformasjon

    Kontaktavdeling

    Avdeling:Sentraladministrasjon
    Epost:post@seljord.kommune.no
    Postadresse:Brøløsvegen 13 A 3840 SELJORD
    Besøksadresse:Brøløsvegen 13 a 3840 SELJORD

    Kontaktpersoner

    Navn:Mikko Andree Äijälä
    Tittel:Arkivleiar
    Telefon:350 65 104
    Epost:mikko.aijala@seljord.kommune.no
  • Andre opplysningar
    Oppdatert:
    2022-07-01 13:34