Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Opplæring i grunnskule og vidaregåande skule – innhald og timetal

  • Generelt om tjenesten

    Tenesteomtale

    Du kan vende deg til Fylkesmannen som har ansvaret for å føre tilsyn etter opplæringslova, dersom du meiner at skulen ikkje gjev opplæring i samsvar med den fag- og timefordelinga som Kunnskapsdepartementet har utarbeidd. Oversynet viser kor mange timar kvart fag skal ha på dei ulike skuletrinna, og kva fagkombinasjonar som er moglege. Dette er ein del av Læreplanverket for Kunnskapsløftet – ei reform for skuleverket som starta i 2006. Skuleeigar er forplikta til å dokumentere at skulen følgjer fag- og timefordelinga.

    Skulen skal prioritere at du utviklar grunnleggjande ferdigheiter i å

    • uttrykkje deg munnleg 
    • uttrykkje deg skriftleg 
    • lese 
    • rekne 
    • bruke digitale verktøy

    Desse ferdigheitene er integrerte i læreplanane for dei ulike faga. Læreplanane har tydelege mål for kva du skal meistre på dei ulike trinna. Dersom du ikkje har nok utbytte av den vanlege undervisninga, har du rett til spesialundervisning..

    Brosjyrer, dokumenter, kart og lignende

    Samarbeidspartnarar

    Det er Fylkesmannen som har ansvaret for å føre tilsyn med at skuleeigar oppfyller krava i opplæringslova med forskrift, og at opplæringa skjer i samsvar med Kunnskapsløftet. Fylkesmannen kan gi skuleeigaren pålegg om å rette opp eventuelle avvik.

    aaa
  • Lover og forskrifter

    Sjå opplæringslova §§ 2-3, 3-2, 3-4, 4A-6 og 6-4.

    Sjå forskrift til opplæringslova kap. 1 Innhaldet i opplæringa.

    Lover

    Opplæringslova

    Forskrifter

    Forskrift til opplæringslova

    Retningslinjer

    Fag- og timefordeling fra Utdanningsdirektoratet

    ___
  • Skjema
  • Saksbehandling
  • Andre opplysningar
    Oppdatert:
    2019-09-01 18:58