Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Økonomisk rådgjeving

  • Generelt om tjenesten

    Tenesteomtale

    Har du betalings- eller gjeldsproblem, kan kommunen gje deg økonomisk rådgjeving. Du skal sjølv etter beste evne prøve å komme fram til ei ordning med dei du skyldar pengar. Men du kan få hjelp til å setje opp eit realistisk budsjett, forhandle med kreditorar og inngå ei gjeldsordningsavtale. Nav har òg oppretta ei landsdekkjande telefonteneste som skal gje ei enkel rettleiing (sjå lenka i brosjyrefeltet).

    aaa
  • Lover og forskrifter

    Dette er ei lovpålagd teneste. Sjå

    Gjeldsordningsloven § 1-5 Kommunens plikt til å bistå personer med alvorlige gjeldsproblemer

    Lov om sosiale tjenester i NAV § 17 Opplysning, råd og veiledning

    Lover

    Forvaltningsloven
    Gjeldsordningsloven
    Sosialtjenesteloven

    Forskrifter

    Forskrift om livsoppholdssatser

    Retningslinjer

    Gjeldsordningsloven - veiledende livsoppholdssatser

    ___
  • Skjema

    Rettleiing - korleis få utført

    For at du skal få best mogleg hjelp frå rådgjevaren, er det viktig at rådgjevaren får nok informasjon til å danne seg eit korrekt og heilskapleg bilete av økonomien din. Slike opplysningar kan vere

    • Siste skatteoppgjer
    • Saldo på alle kontiane
    • Kopi av husleige- eller framleigekontrakt for dokumentasjon av buutgifter
    • Lønnsinntekter og trygdeytingar dei siste tre månadene
    • Dokumentasjon på eventuell bustønad
    • Opplysningar om lån, kredittgjeld, osb.
    • Kvittering for betalt husleige og straum
    • Utgifter i til lege, fysioterapeut, kiropraktor, tannlege, osb.
    • Utgifter til barnehage, SFO eller annan barnepass
    • Utgifter til forsikring
    • Opplysningar om innskot i spareordningar
  • Saksbehandling

    Saksbehandlingstid

    Kommunen har plikt til å behandle saka så snart som råd.

  • Andre opplysningar
    Oppdatert:
    2019-09-01 20:46